Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Νίκη Άννα Παπουλάκου

Από δεξιά ο συνθέτης Ζακ Ιακωβίδης  του  CD "Εδώ και τώρα" 2008, η στιχουργός  Νίκη Παπουλάκου,  η ηθοποιός   Καίτη Παπανίκα,  αριστερά ο Σπύρος Χαλκιάς  ερμηνευτής του cd . 


Γουλιά γουλιά Νίκη Παπουλάκου 2002


Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Μπέσσυ Αργυράκη

από το cd ''ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ'' κυκλοφόρησε το 2002.
Είσαι και συ ένα όνειρο χαμένο

που δεν ζητώ να ξαναρθείς και δεν προσμένω, 
της απουσίας σου εμίσεψε η πίκρα, 
της προσμονής σου την ξεπέρασα τη γλύκα.

Μες το ποτήρι μου γουλιά γουλιά σε πίνω
και στο τραγούδι μου τη γεύση σου αφήνω, 
με το χορό μου σ’ αγκαλιάζω και το ξέρεις, 
πως δεν μπορείς με τα νερά σου να με φέρεις.

Είσαι παρόν και παρελθόν, είσαι και μέλλον...
είσαι το Τίποτα, τα Πάντα και το Ξένο, 
είσαι ένα πέρασμα στην κάψα του κορμιού μου, 
είσαι ο αέρας μες την πρέσα του μυαλού μου.

Μες το ποτήρι μου γουλιά γουλιά σε πίνω
και στο τραγούδι μου τη γεύση σου αφήνω, 
με το χορό μου σ’ αγκαλιάζω και το ξέρεις, 
πως δεν μπορείς με τα νερά σου να με φέρεις.
Μόνος μου τις νύχτες Νίκη Παπουλάκου



Εκπτώσεις, Νίκη Παπουλάκου 2002

Στίχοι : Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Δάκης 
ΑΠΟ ΤΟ CD ''ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ'' 2002

Μες τα σκοτάδια του μυαλού μου είσαι κρυμμένη, 
χώρο δεν έχεις μες το φως ξεπερασμένη, 
τούτη η ζωή που ακολουθώ πια δε χωράει, 
ούτε πόνο, ούτε καημό, αλλού με πάει.

Θα σου το δείξω μια για πάντα να το νιώσεις, 
πως στην αγάπη δεν υπάρχουνε Εκπτώσεις!

Μέσα στο τώρα την ανάσα σου θ’ αρπάξω, 
θα σου δοθώ για μια στιγμή και θα πετάξω.
Και μες το αύριο δε θα σε περπατήσω...
σε χαρίζω στη ζωή, θα προχωρήσω.

Θα σου το δείξω μια για πάντα να το νιώσεις
πως στην αγάπη δεν υπάρχουνε Εκπτώσεις.


Μόνος μου τις νύχτες Νίκη Παπουλάκου 2002

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Δάκης 
ΑΠΟ ΤΟ CD ''ΔΡΑΠΕΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ'' 2002.

Μόνος μου τις νύχτες
γύρω μου ξενύχτες
που δεν έχουν τίποτα να πουν!
Και γλεντώ στις πίστες
δίπλα μου `'τουρίστες''
έρχονται και φεύγουν προσπερνούν

Σαν θυμάμαι εσένα
και πονώ για μένα
ρίχνω τις στροφές μου και ξεχνώ.
Τραγουδώ για μένα
κι αγαπάω εμένα
κι ότι με πληγώνει πια πετώ!...

Μόνος τριγυρίζω
σιγομουρμουρίζω
ένα αγαπημένο μου σκοπό.
Κάπου κάπου ’βρίζω, 
άλλοτε δακρύζω
κι όμως το μπορώ και ξαναζώ.

Σαν θυμάμαι εσένα
και πονώ για μένα
ρίχνω τις στροφές μου και ξεχνώ.
Τραγουδώ για μένα
κι αγαπάω εμένα
κι ότι με πληγώνει πια πετώ! 

Ο Σπύρος Χαλκιάς (δεξιά) μαζί με τη στιχουργό του CD του "Εδώ και τώρα", Νίκη Παπουλάκου και τον συνθέτη του Ζακ Ιακωβίδη. http://www.volumedisc.gr/xalkias.html 

Εδώ και τώρα Νίκη Παπουλάκου 2008

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Σπύρος Χαλκιάς
Ενορχήστρωση Χρήστος Παπαδόπουλος 
από το cd ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008

Μια καινούργια σελίδα
Μια καινούργια αχτίδα
Στης ζωής μου τη στράτα
Και στο λέω σταράτα!
Θα σε πιω κι ας μεθύσω
Στο κορμί σου να σβήσω
Ζω μονάχα για σένα
Όλα τα’ άλλα είναι ξένα.

Σου απλώνω τα χέρια
Και ζηλεύουν τα’ αστέρια
Έχεις κλέψει τη χάρη
Κι απ’ αυτό το φεγγάρι!
Με τρελαίνει η ματιά σου
Τα καυτά τα φιλιά σου
Πανικός στην ψυχή μου
Και φωτιά στο κορμί μου.

Refrain

’Ητανε άδεια, βαρετά τα καλοκαίρια,
Και χρώμα πήραν ξαφνικά στα δυο σου χέρια,
’Ελα να τρέξουμε στο όνειρο μαζί
Εδώ και τώρα, μας χρωστάει η Ζωή.

Άδειες οι στράτες Νίκη Παπουλάκου 2008


Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Σπύρος Χαλκιάς
ΑΠΟ ΤΟ CD ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008

Περνούν οι μέρες, περνούν οι ώρες
Γίνεσαι χθες που ξεμακραίνει…
Μέσα στο τώρα, άδειες οι ώρες
Κι η απουσία σου ζωγραφισμένη!...

Γύρω κοιτάζω κι αναρωτιέμαι
Ήτανε όνειρο, ήτανε ψέμα;
Δε σε δικάζω μα συλλογιέμαι,
Πόσο το αγάπησα αυτό το βλέμμα!

Ρεφραίν

Σέρνω το βήμα μου, άδειες οι στράτες,
Κι αυτά τα νιάτα … πήγαν χαμένα,
Μες τη ζωή μου παντού διαβάτες…
Και κάποια γεύση πικρή από εσένα!...


Αυτό το φινάλε Νίκη Παπουλάκου 2008

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Σπύρος Χαλκιάς
Ενορχήστρωση Χρήστος Παπαδόπουλος 
από το cd ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008

Του μυαλού μου τα ταξίδια
Με γυρνούν σε σένα πάλι
Και στης μοίρας τα παιχνίδια
Κι αν μας πλήγωσαν χαλάλι!

Του μυαλού μου τα ταξίδια
Με γυρνούν στο χρόνο πίσω,
Η ζωή μου πάντα ίδια…
Από πού να ξεκινήσω;

Ρεφραίν

Αυτό το φινάλε το γράψαμε μαζί
Κι ας ήταν το ταξίδι μονάχα στην αρχή.
Αυτό το αντίο που είπαμε κι οι δυο,
Σ’ ένα καπρίτσιο στιγμής
Χαλάσαμε σχέση ζωής.

Κρίμα που έχασες το τρένο Νίκη Παπουλάκου 2008
Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Σπύρος Χαλκιάς
Ενορχήστρωση Χρήστος Παπαδόπουλος 
από το cd ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008

Τώρα που φεύγω, τι το θέλεις το αντίο;
Δεν το πιστεύεις… όμως τέλειωσε το αστείο!
Στο είχα γράψει σε χαρτί πως θα με χάσεις,
Δεν απαντούσες, πάντα αλλού έκανες στάσεις!

Μηνύματά μου τρυφερά, συγκεκριμένα,
Τα αγνοούσες κι όλο άλλαζες το θέμα.
Πούλαγες τρέλα και να πεις δεν είχες λέξη,
Σου φώναζα ‘’έλα’’, μα εσύ τα είχες μπλέξει!

Ρεφραίν

Κρίμα για σένανε που έχασες το τρένο,
Πατούσα γκάζι κι εσύ πάταγες το φρένο!
Κρίμα που άργησες στη στάση μου να φθάσεις
Κρίμα που έχασες τις τόσες παραστάσεις!...

Για το σήμερα ζω Νίκη Παπουλάκου 2008 

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Σπύρος Χαλκιάς
Ενορχήστρωση Χρήστος Παπαδόπουλος
Από το CD ''ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ'' 2008
Μόνος μου θα βρω
Το νήμα της ζωής μου να κρατήσω
Και έβαλα μυαλό
Την άχαρη ζωή μου να γλεντήσω.
Στο λέω δεν μπορώ,
Πιστός σε μιαν αγάπη εγώ να ζήσω
Κι αν τώρα είμαι εδώ,
Μπορεί λίγο πιο κάτω να σ’ αφήσω!...

Ελεύθερος γυρνώ
Και θέλω το μυαλό μου να ορίζω,
Τον άλλο μου εαυτό,
Μου φαίνεται πως τώρα τον γνωρίζω.
Και είμαι ζωντανός, ναι είμαι ζωντανός
Και την καρδιά μου δεν την λογαριάζω,
Εδήλωσα τρελός
Κι ομολογώ πολύ το διασκεδάζω!

Ρεφραίν

Για το σήμερα ζω
Και δε γυρίζω πίσω
Τώρα που βρήκα τη χαρά
Στάχτη να γίνουν όλα πια
Εγώ θα προχωρήσω!


"ΕΝΑ ΧΑΔΙ"


΄Ενα τραγούδι που η Νίκη Άννα Παπουλάκου έγραψε  με το Συνθέτη Σπύρο Σαμοϊλη και ακούστηκε στη Λευκίμμη / Κέρκυρα το 2009 
στίχοι: ΝΙΚΗ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ μουσική: ΣΠ. ΣΑΜΟΪΛΗΣ

ερμηνεύει ο συνθέτης
8οι Πανελλήνιοι Ποιητικοί Αγώνες Νίκη Παπουλάκου ΕΝΑ ΧΑΔΙ
Ο Συνθέτης Σπύρος Σαμοΐλης συνθέτει και διευθύνει το τραγούδι "ΕΝΑ ΧΑΔΙ της Νίκης Παπουλάκου, στους 8ους Πανελλήνιους Ποιητικούς Αγώνες στην Λευκίμμη της Κέρκυρας.


Στο καταχείμωνο, μικρό σπουργίτι,
πού να βρεις τώρα μιαν αγκαλιά;
στέκεις στη μπόρα χωρίς μιλιά
σαν τον αλήτη
με δίχως σπίτι.

Ρ.
Κάπου ένα όνειρο, κάπου ένα χάδι,
μια χαραμάδα βγάζει στο φως
-είναι δικός σου ο ουρανός-
Θα 'ρθει ένα χέρι αυτό το βράδυ
μες στο σκοτάδι,
σαν ένα χάδι.

Τα αθώα μάτια σου κοιτούν θλιμμένα
σ' αυτή του κόσμου την απονιά
και οι πληγές σου πονούν βαθειά,
αχ, τι πληρώνεις....
(τίνος πληρώνεις τα σπασμένα...)



Πάλι απόψε Νίκη Παπουλάκου 2010
Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Eρμηνεία  Γιάννης Πετρόπουλος 
Γ΄βραβείο στίχου & βραβείο κοινού στον Ζακ Ιακωβίδη & Γιάννη Πετρόπουλο στο Φεστιβάλ τραγουδιού της Λευκίμμης-Κέρκυρας στις 7 & 8 Αυγούστου 2010)-video production diamantis pappas.Χορηγός Επικοινωνίας

Κάποιες νύχτες με τη σκέψη ξεστρατίζω…
στη σιωπή ακροβατώ και σε αγγίζω!
Και σε ψάχνω, σε ζητώ σε κάθε βήμα, 
μα η μορφή σου ξεμακραίνει σαν το κύμα!
Το παράπονο με πιάνει μες τη νύχτα, 
μα θυμώνω και το ρίχνω στα ξενύχτια.
’Όμως τίποτα για μένα δεν αλλάζει….
η λογική μου αντιδρά και με διχάζει!

Ναι ... θυμάμαι κάποια βράδια τις στιγμές μας, 
τότε που ήταν ενωμένες οι καρδιές μας, 
κι είναι τόσα τα γιατί που με τρελαίνουν, 
κι άλλες τόσες αναμνήσεις μ’ αρρωσταίνουν!
Και σε θέλω όπως παλιά γι’ αυτό θυμώνω!
Στην καρδιά μου όλο το λάθος το χρεώνω...
μα κι εκείνη και τα λάθη είναι δικά μου....
και τα πίνω και κερνώ τη μοναξιά μου!
Ρ
Και χαϊδεύω τις πληγές μου στο σκοτάδι
πάλι απόψε θα’ ναι ατέλειωτο το βράδυ
κι όσο σκέφτομαι πως άλλος σ’ αγκαλιάζει
η ιδέα αυτή και μόνο, με τρομάζει!

Ξεκλειδώνω την καρδιά μου Νίκης Άννας Παπουλάκου 2011

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Γιώργος Στάντζος
Ερμηνεία Βασίλης Βλάχος

από το ομότιτλο CD, Βίντεο Νίκης Άννας Παπουλάκου.



Το τασάκι αποτσίγαρα γεμάτο,
δυο ποτήρια που κρατώ, άντε άσπρο πάτο
και οι τέσσερις οι τοίχοι συντροφιά μου
στην απέραντη σιωπή, στη μοναξιά μου!...
Σε κερνώ σαν να σαι εδώ και σου μιλάω,
μια παλιά φωτογραφία σου κοιτάω,
δυο κεριά που τρεμοσβήνουν στο τραπέζι
κι η κασέτα της αγάπης μας να παίζει…

Ξεδιπλώνω τη δική μας ιστορία
Μια αγάπη δυνατή χωρίς πορεία!
Ξέρω, υπάρχεις μ’ αγαπάς, μα δεν αντέχω
Μόνος εγώ, Εσύ αλλού και να μη σ’ έχω!…
Και τα πίνω μόνος και παραμιλάω,
λέγοντας σου τόσα, που δε σου έχω πει,
και σου γράφω στίχους και σου τραγουδάω…
κάθε τι που κρύβω, βγαίνει στο χαρτί.

Ρεφραίν
Ξεκλειδώνω την καρδιά μου και δακρύζω
στα κομμάτια της εσένα αντικρίζω,
στην οθόνη του μυαλού μου η μορφή σου
πυρετός και ταραχή η θύμησή σου!




Σελίδες κενές Νίκη Παπουλάκου 2011



Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Γιώργος Στάντζος
Ερμηνεία Βασίλης Βλάχος,
από το CD ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

Το κορμί φυλακή
Η καρδιά σε κλουβί
Κι αναπάντητα τόσα γιατί!...
Βγαίνει ο νους στη σκοπιά, 
Τα όνειρά μου πουλιά, 
Που πετάξανε, φύγαν μακριά!

Διψασμένη η ψυχή, 
Και το σώμα βαρύ, 
Άντε πάλι ξανά απ’ την αρχή!
Η αγάπη πονά
Και εσύ πουθενά, 
Της ζωής μου έχω γίνει σκιά!

Ρεφραίν

Οι μεγάλες στιγμές
Μένουν πάντα στο χθες
Οι αγάπες σελίδες κενές….
Η ζωή μας μικρή, 
Προσπερνάει κι αυτή
Σε ξεχνάει αν δεν είσαι εκεί


Λάθος ζαριά Νίκη Παπουλάκου 2011


Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Γιώργος Στάντζος
Ερμηνεία Βασίλης Βλάχος,
από το CD ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

Λόγια πικρά, μες τη νυχτιά, έρχονται στο νου, 
Κι η ζωή ταξίδι…που σε στέλνει αλλού!
Λάθος στιγμές, λίγες χαρές κι η καρδιά μισή, 
Πίστεψα σε σένα, ψέμα ήσουν κι εσύ!

Ήσουν φωτιά, ήσουν θεά, ήσουν ουρανός, 
άστραψες και βρόντηξες κι έχασα το φως…
Τώρα η σιωπή, μ’ ακολουθεί, μες το δειλινό, 
Θέλω να ξεφύγω, μα δεν ξέρω πώς!

Λάθος ζαριά, πλάνα φιλιά…
Ζωή σκληρή...μοναξιά…
Κι όλο γυρνώ στο παρελθόν
Κι απ’ τη χαρά είμαι απών!

Αυταπάτες Νίκης Παπουλάκου

Μουσική Κ. Νικολόπουλου

Στίχοι Νίκης Παπουλάκου

Ερμηνεία Γιούλη
demo 
ακούστε το στο νούμερο 7 της λίστας της Νίκης Παπουλάκου στο παρακάτω λινκ




Σ' ΈΝΑ ΜΙΝΟΡΕ Νίκης Παπουλάκου


ΣΥΝΘΕΣΗ - ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΟΛΙΑΣ, ΣΤΙΧΟΙ ΝΙΚΗ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ, ΒΙΝΤΕΟ ΝΙΚΗ ΑΝΝΑ Π.
''ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ'' Νίκης Παπουλάκου

ΣΥΝΘΕΣΗ/ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΑΝΟΣ ΓΚΟΡΗΣ, ΣΤΙΧΟΙ Ν. ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ


Ρίσκο η αγάπη σου! Νίκης Άννας Παπουλάκου

Συνθέτης-Ερμηνευτής ΝΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, Στίχοι ΝΙΚΗ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ, ΒΙΝΤΕΟ ΝΙΚΗ ΑΝΝΑ Π.


ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΖΑΚΥΝΘΙΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

Στίχοι Νίκης Άννας Παπουλάκου

Μουσική Βασίλης Καραγιάννης

Χορογραφία τραγουδιού Άγγελος Πετρούτσος 

για τη θεατρική παράσταση ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ -ΖΑΚΥΝΘΙΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ της θεατρικής ομάδας ΠΛΕΙΑΔΕΣ. Το βίντεο είναι από τη παράσταση  στο Θέατρο Βεάκειο στις 25/07/2013!

.
Δε σηκώνω πια αστεία Νίκη Παπουλάκου 2014

Στίχοι: Νίκη Παπουλάκου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης
Ερμηνεία  Γιάννης Πετρόπουλος
ΑΠΟ ΤΟ CD '' ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ'', ΤΗΣ GS MUSIC PRODUCTION.
Η ζωή μου ένα σεκόντο,
όλα πήγανε στο βρόντο!
Κι η καρδιά να επιμένει να σολάρει,
η ζωή μου τάχει παίξει και φαλτσάρει!

Δε σηκώνω πια αστεία,
με την τύχη μου τα βάζω,
της τη στήνω στη γωνία,
και τη ρότα της αλλάζω!...
Θα τη βρω που λες την άκρη,
πριν τη τελική ευθεία...
κι η ζωή ας κάνει μάτι'',
θα της γράψω ιστορία!

Το παρόν μου κάνει κόρτε
κι ειν’ τα γκάζια μου στο φόρτε,
μα η τύχη μου βαριέται και φρενάρει,
βρίσκει θέση στην καρδιά μου και παρκάρει.

Δε σηκώνω πια αστεία,
με την τύχη μου τα βάζω,
της τη στήνω στη γωνία,
και τη ρότα της αλλάζω!...
Θα τη βρω που λες την άκρη,
πριν τη τελική ευθεία...
κι η ζωή ας κάνει μάτι'',
θα της γράψω ιστορία!



Πηγές : 

http://musicunites.ning.com/profile/npapoulakou


https://soundcloud.com/nikiannap


http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&sort=alpha&lyricist_id=2546

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου